Hur allt bara vänder...

Från att ha en hel,lång dag att göra en massa bra saker så har denna dag nu blivit till en dålig dag!!
Hittade mobilen badandes i....SOYA!! Död!!
Bra!
Och dessutom så börjar jag få ont i halsen!
Igen!
Som alltid när det står LEDIG på mitt schema!!
Aaaargh!!
Nu är jag inge glad längre....
.
Men snön är skottad i alla fall, så nu tar vi oss till de väsentligare delarna på den här gården:
-vedboden
-proppskåpet
-skotrarna
-parabolen
-fågelhuset
-och bilarna!
Så nu hoppas jag att det kommer en traktor och tar hand om de övriga snömassorna, för det orkar inte min rygg!
.
Nu ska jag käka lite lunch och sen ska jag gå ner på Hammarn och kanske hitta en lånemobil och boka en klipptid!!
Yay! Det har jag inte gjort på...hmmm....3-4 år kanske (om man inte räknar med syster då!)
Och provstarta mobilen som nu ligger i ugnen efter att ha diskats, E tipsade om det.
"Den kan ju inte bli mer trasig i alla fall" sa han!
Får hoppas på det!
.
Så nu vet ni att ni inte behöver försöka få tag på mig på mobilen de närmaste timmarna i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Tråkigt med mobilen:( Hårtork brukar oxå funka har jag hört!

2011-01-07 @ 12:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback