Oanade vändningar!

Jag som skulle gå och lägga mig tidigt ikväll då jag varit suuuupertrött hela dagen...
Så blev det inte!
.
Först hade vi möte på jobbet, så jag kom inte hem förräns strax efter 6. Hungrig som få!
Men när jag kommer hem finns ingen mat och ingen E!!
Då är han hos Momma, vars avlopp fått stopp... Mmmmysigt...
Så jag tog en mandarin och hoppade på crosstrainern...
Efter ett tag kom han hem, dock var inte problemet löst, så medans jag tränade klart så jagade han ihop lite grejer, och sen for vi till Momma båda två!!
.
Tjugo över tio, halv elva for vi därifrån....
Problemet kvarstår...
Imorgon får en slambil ta över...
Så efter en rejäl dusch, och en hopplockad, snabbstekt, seeeeeen middag, så är det nu dags för sängen!!
.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback