Så var det helg!

Tycker att dessa plusgrader är lite oroväckande för framtida skidåkning!!
Ändra är det klabbföre, eller så kommer det bli stenhårt!!
Inte bra, inte bra! Särskilt nu när man är på G!!
Det är en faslig upp- och nergång på vädret!
Varannan dag plusgrader och varannan svinkallt!!
Lätt att få nån bra valla på skidorna då! Särskilt som nybörjaramatör!!
Enligt klart.se så kan det falla lite snö inatt i alla fall, och bäde de och yr.no är överens om några minusgrader i helgen. Förhoppningsvis blir det skidor på söndag då!!
.
Jaja, jag och V är packade och klara i alla fall, bara E som vi väntar på!
Trodde han skulle komma hem lite tidigare idag då vi ska fara, men det var jag nog ensam om att tänka...
.
Funkar fortfarande inte att bädda in youtube-klipp heller.
Undra om det är Google Chrome som spökar, ibland verkar den ha lite konstiga saker för sig....
.
Nähä, egentligen har jag inget vettigt att skriva, bara fördriver tiden, men det blir ju inte så kul för er...
.
Så jag säger
TREVLIG HELG
på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback