Så var i alla fall vardagsrummet rent!

Och jag har gjort allt därinne tror jag!!
*Sorterat spel
*torkat damm
*sorterat dvd-filmer
*sorterat cd-skivor
*sugit damm
*omorganiserat
*fyttat runt
*dammat
*vädrat soffkuddar
*dammsugit soffan
*tvättat kuddar
*dammtorkat
*vädrat filtar
*portionerat ut ljuslyktor på ett förhoppningsvis mysigt sätt
*och så dammsög jag allt tillsist!!
.
Så såhär dammfritt har nog aldrig det här vardagsrummet varit tidigare!!
Skönt, det känns...lättare, luftigare, renare... Inte lika fullproppat med grejer, trots att jag nästan inte tagit bort nåt, bara...omorganiserat!!
.
Känns jättebra!!!
Synd bara att det tagit hela dagen och bara ETT rum!!
Men men, så är det.
.
Ska hänga upp gardinerna i hallen oxå, så är det klart för idag!
Får se om jag tar ett varv i skidspåret sen, det börjar bli mörkt, och jag känner mig som sagt förkyld, men ett lugnt varv kanske?? Eller en promenad??
.
Hmm, får se vad jag känner för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback