Tjoho!

Tisdag var det idag, och trots en sen kväll igår så är jag inte riktigt lika trött idag i alla fall...
.
Ikväll börjar kören igen!
Och det innebär vilodag för min kropp, förutom promenaden till och från kören då, men den ser jag mest som en bonus! Ett skönt tillfälle att få komma ut i friska luften!
.
Minns inte om jag berättat det, men har hunnit med lite pyssel hemma i helgen faktiskt, sånt där som jag vill göra, men aldrig hinner!
Jag har städat E´s garderob! Nu kanske inte det riktigt hörde till det som JAG helst av allt ville göra, men det blev som ett steg i ledet, och det var verkligen i behov!!
Hittade dessutom en påse med ren tvätt som måste legat gömd på golvet därinne i några månader, då jag inte använt kläderna i den på länge!!
Och så har jag och V städat, rensat lite och möblerat om på hans rum!
Så nu är det lite mera "Storpojke" istället för "Lillpojke" över rummet!!
(Han var ju lite motsträvig först, då han trivdes som det var, men efter lite funderande så var han med på noterna!)
Han höll med, med en stolt min när jag frågade honom om han var nöjd!
Han har dock inte hunnit se det färdiga resultatet än, då jag tog på mig den sista städningen medass han skulle till en kompis!
Ska bli kul att se vad han tycker när han kommer på söndag!
.
Nähä, nu är det dags att jobba igen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, ja jag städade ju min egen garderob förra veckan och sedan dess har jag tjatat på gubben att göra detsamma med sin halva. igårkväll blev det dock gjort! helt plötsligt hade han 5 par långkallingar, han som gnällt hela vintern på att han bara har typ ett par!!

2011-01-18 @ 15:32:12
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Helena

Åh, så skoj!! För exakt samma sak hände här!! Han har gått runt i ett par med STORA hål i, och sagt "Men jag har nästan inga andra, så du får inte förstöra de!!" (När jag försökt rivit sönder de...) 5 eller 6 stycken hittade jag!!

2011-01-18 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback