Vilka är ni??

Åh, nu när det är så många som läser blir jag så himla nyfiken på vilka ni är!?!?!
Ni får ju veta så mycket om mig, och jag vet inte ens vilka alla ni är??
.
Tänkte be er om en liten sak, främst er som jag inte har nån anknytning till alls, kan ni inte bara gå in längst ner i detta inlägg, där det står (kommentarer) och skriva t.ex.
Hej, jag heter Helena, jag är 27 år och bor i Hammarstrand.
Fast med era uppgifter då!
Man behöver varken fylla i mail eller hemsida!! Och ni behöver inte skriva nå efternamn, bara förnamn/smeknamn, nåt, så jag får en liten, liten aning om vilka ni är som får lära känna mig!!
.
Även om ni på nåt vis känner mig, men inte brukar kommentera, kan få skriva och berätta att ni läser!!
.
Det vore så himla kul!!

PS. Och ni som brukar kommentera är helt befriade från denna förfrågan!! DS.

Kommentarer
Postat av: My Lundin

Hej Helena! Jag läser din blogg regelbundet och finner den mycket inspirerande... Du skriver så himla underhållande och personligt! Jag förljer även bloggen via Bloglovin...



Så, tack för en underbart trevlig blogg!



My Lundin

2011-01-21 @ 21:50:55
URL: http://paulinasvarld.blogspot.com
Postat av: Sandra Siljeholm

Hallåjjsan, här är en till som läser din blogg.

2011-01-21 @ 23:32:31
URL: http://sandrasiljeholmsfoton.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej hej! Tack, och vad kul att några svarar i alla fall!! Då fattas bara 60 stycken eller nåt! =)

2011-01-22 @ 10:51:01
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Lena Borglund

Hej hej! Så har vi ju mig, din gamla vän. Läser så ofta jag kan men får medge att jag är usel på att kommentera ;)

Kram på ré!

2011-01-22 @ 12:05:06
Postat av: ÄlgEva

ÄlgEva hittade hit via Helenas hopkok. Gillar ditt sätt att skriva. Kämpar själv med träning så jag följer din med spänning.

Har tittat in hit under en längre tid men aldrig kommenterat. Ja, jag erkänner. Jag är jättedålig på det. Ska försöka bättra mig.

Tjing!

2011-01-23 @ 19:36:42
URL: http://algeva.blogspot.com
Postat av: Ilona

superbra blogg att läsa när man själv kämpar med träning och vikt. Jättebra motivation får man av dej. Keep up the good work.

//ilona

2011-01-24 @ 12:33:27
Postat av: Monica Röstlund

Hej Helena!

Lässer regelbundet vad du skriver. Halkade in via hammarstarnd.nu el op.se har fortsatt sedan dess. Skulle också vilja ta mig i kragen och börja träna som du gjort. Kram

2011-01-24 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback