Bad!!

Trots en molnig start på dagen, så tog vi oss till Koppelhällan, där jag inte varit sen barnsben tror jag, eller i alla fall inte sen.....högstadiet?? Eller jo, nån midsommatnatt tror jag kanske jag var där sist, men det var oxå bra många år sedan nu, och då var det inte jag som badade...
.
Men idag var vi dit, med Syster, Selina, Svägerska och fler goa vänner!
Selina var mer nog i vattnet 97% av tiden, och mer under än över vattnet, precis som sig bör!!
Och sol och värme var det oxå!!
.
Nu ligger vi på soffan och varvar ner lite innan vi ska till Syster och få oss lite till livs!!

Kommentarer
Postat av: lotta

Ja, jag började nästan ana att ni bodde i närheten för Emil drog förbi med bilen när vi stod ute och pratade med det trevliga paret som hade loppisen. Men jag vet inte om Emil hann se att det var jag :)

Såg ett rött hus i närheten, är det där ni bor? precis ovanför?

Kram

2011-07-21 @ 22:14:57
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback