Can´t wait!

2,5 dagar kvar.
.
Och nu blir det tidigare dagar bara!
Tors 7-15.30
Fre 6-13.00
.
Synd att det inte blir lättare ju längre veckan går, utan tyngre, eftersom orken tryter!!
Men men, 2,5 dag ska man väl överleva!!
.
Det blev soffan igår i alla fall!!
Första kvällen på jag vet inte hur länge som jag bara låg i soffan!!
Dock höll jag på att somna, rejält, strax innan åtta.
Men jag tyckte det kändes som en riktigt dålig idé, så jag hittade Allsång på Skansen, och lyckades hålla mig vaken! Gick och la mig vid tio, och däckade på en gång!
.
Första gången jag såg på Allsången med Måns som programledare.
Allm%C3%A4n+information+om+alls%C3%A5ng+p%C3%A5+Skansen
han skötte sig rätt bra tycker jag, håller en lagom låg profil, men charmar nog de flesta ändå!
Däremot tycker jag att den där jobbiga, jobbiga komikern Per Andersson bara var....jobbig och töntig!! PINSAM!!
Skrattade inte en enda gång, hörde inte så många andra som skrattade heller.

Hoppas att han inte är med alla gånger, men det verkade nog så!
Gillar inte han i nåt annat heller för den delen, definitivt inte Time out, om jag nu råkar se det.
Bara skriker och är jobbig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback