Första dagen på semestern!

Så var Vildhussveckan slut, och man kanske hinner med att göra lite andra saker!
Efter en helg som tillbringats i Döviken fylld med  Skoter- gräsklippar-, och traktorrace så avslutade vi den igårkväll med kära vänner med god mat på Hoggar´s på Frösön (och vi åt precis det där middagstipset de har!), och sen Baksmällan 2 på bio!
Och jag säger bara, Jösses, vad de måste knarka när de skriver manus till dessa filmer!!
Ångesten hänger i luften när man ser dem!!
.
Supermysigt var det i alla fall!!
Var länge sen vi var till stan på bio!
.
Idag regnar det, men vad gör det??
Mig gör det absolut ingenting!!
Tog en rejäl sovmorgon, och med regnat smattrande mot taket, och sval luft som sipprade in i sovrummet, så sov jag bara extra bra! Och länge...10.45 vaknade jag!!
Sen låg jag och drog mig och läste en stund.
Nu har jag bara hunnit käka frukost och surfat runt lite, som jag inte hunnit på hela helgen!!
.
Ska försöka hinna städa lite tror jag, inte för att jag måste, men för att jag vill!
Och sen vid kvart över tre har jag en klipptid!!
Och så ska jag nog ta mig en kopp kaffe på Brödbiten tror jag!
Ska baaara glida runt och göra roliga saker idag!!
.
Sen ska jag försöka hitta igen träningsglädjen här under semestern oxå!!
Nu när jag är ledig hoppas jag få tillbaka lite energi, det här håller inte!!
Visst att man kan behöva en paus, men nåt måste jag ju göra i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback