Förvirrad!!

Jag blev så...konfunderad... av vågen igår, så jag orkade inte ens skriva.
Eller, egentligen lägger jag inte jättemycket värde i vågen, jag vet ju att jag varit sjuk och inte tränat så mycket, och det kanske även är därför jag inte skrev åt, för det känns som om siffrorna som viar sig betyder mer, än jag bryr mig.
Oj, vad flummigt det låter, men det är lite svårt att förklara.
+1,8 visade den i alla fall. Hmm, snacka om jojo...
.
Men men, jag känner i alla fall att jag hamnat i nåt trött/segträsk där jag inte längre har lust att träna!!
Vilket är huuuuur tråkkigt som helst. Känns egentligen inte alls bra, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra heller, för jag är verkligen hur trött som helst, redan när jag vaknar...
När jag läser igenom träningsbloggarna så får jag upp inspirationen lite, och får väl försöka rida på den vågen.
Vet inte om att träna mer sällan, som tre dagar i veckan kommer att hjälpa eller stjälpa.
För ju mer jag är "ledig" desto bekvämare blir jag, samtidigt som jag tänker att om jag tvingar kroppen att träna fast den inte vill så kanske detta bara blir ännu värre!?!?!
.
Tanken var ju att träna idag, och jag brukar ju vakna rätt tidigt och känna att jag vill upp och ut, men imorse var jag som däckad och kände bara att det skulle ha varit omöjligt att ta sig upp och ut!
Och imorgon lär man ju kanske inte vara träningspigg med tanke på att det är cruising idag.
Fast som det känns så blir det en lugn kväll med trevliga människor och mys istället för en massa alkohol och party hela natten.
.
Får kanske försöka träna på veckorna, efter jobbet, när man är igång...
.
Gillar inte detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback