Tidig, eller sen, födelsedagspresent!

Till mig själv!
Tog och sålde ett presentkort som jag fick av mina systrar i present förra året, på Ticnet, så jag skulle gå på Volbeat. Tyvärr var jag för långsam att köpa biljetter, så de hann ta slut!!
Sen har jg nästan glömt bort det där presentkortet, men hittade igen det för nån månad sen och upptäckte att det går ut sista augusti. Men jag lyckades sälja det i alla fall, och har nu för pengarna, och några lappar la jag till själv, köpt mig fina, ordentliga höst och vinterkläder på den lokala fiskeaffären, till halva priset!!
En vind- och vattentät skaljacka, ord. pris 1395:-
Och en grön, skön microfleecejacka, ord.pris 349:-.
Blir ju en perfekt kombo, till ett vrakpris!!
(Stackars E bara, som faktiskt tänkt köpa detta till mig i present, men jag vågade inte vänta tills efter min födelsedag, då det bara fanns en skaljacka kvar!!)
.
Blir perfekt att använda om det blir nån fjällvandring i höst!
.
Nähä, dags att klippa kalrt gräsmattan, sen blir det stugan resten av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback