Trist, jag vet!!

Har inte alls hunnit med bloggen, kvällarna ha bestått av skräpsamling, och ikväll drar vi iväg med ett riktigt tattarlass till ÅVC, och lunchrasten har gått ått till att sova, faktiskt... Och det har varit riktigt nödvändigt, då jag lyckats blivit lite piggare på em.
.
Känner mig faktiskt pigg idag oxå, och ingen nödvändig lunchvila, tror jag!
Tror ju att träningen gör mig piggare, eller så är det ju, men det gäller nog att hålla en bra balans, så den inte TAR all energi den skapar!
.
Nähä, läsa lite bloggar, som jag heller inte hunnit med!!
.
Och Ernst hann jag inte se förräns i förrgårkväll...
Det har som varit fullt upp!!
.
Men nu är det snart bara 1 vecka kvar till semestern!!!
Jag räknar noga varje dag!!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback