Dag 295

Jag fullständigt hoppade över styrketräningen idag!
När solen för första gången på huuuur länge som helst tittar fram så tappade jag helt sugen på att stänga in mig i en källare på hotellet och svettas!
.
Men tro inte att jag latat mig för det!!
Nix pix!
Har kört en hård runda i skogen!
PW ungefär halva vägen, med div övningar.
*2x pyramiden uppåner, benböj-upphopp (Ska förklara sen vad en pyramid är, om det är nån som inte vet)
*2x 15 armhävning på knä
*2x 5 burpees, MÅSTE MÅSTE MÅSTE träna upp styrkan i armhävningen, jag orkar inte riktigt på tå!!
Och så kanske jag inte ska köra armhävningar före...
*2x 1min plankan
(Tänkte lägga ut en bild där jag ligger i plankan, men ungefär det enda som syns är en REJÄL klyfta mellan brösten, så jag skiter i det!! )
*Utfallssteg i uppförsbacke. Vet inte hur många eller hur länge, men det sved rejält i både fram- bak- och insida lår i alla fall, så det kändes som tillräckligt! Körde två av etapperna i låååånguppförsbacken.
*Jogg uppför de andra två etapperna!
(Varannan jogg, varannan utfall)
*Sen joggade jag lugnt neröver, för att få ner pulsen.
Men sen tvärnitade när jag såg en lagom tung sten och körde
*3x15 bicepspressar
*2x30 tricepspressar (tror att det är bättre med färre reps och en tyngre sten, men det blev inte så idag..)
*Sen joggade jag resten av vägen uppdelat på tre sträckor.
Skulle tippa på totalt 2 km.
Körde liiite till hemma.
*15 armhävningar på knä
*1 min plankan
*30 steg i taket, eller himlen blev det idag då jag låg ute på gräsmattan!
*Stretch
.
Så även om mina ben inte är fullt lika slut som efter ett styrketräningspass så tror jag inte jag behöver ha dåligt samvete för att jag ställde in den ikväll!!
.
Nu ska gräsmattan få sig en omgång, för nu regnar det banne mig inte!!
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback