Dag 309

*Cykla till och från jobbet.
Gick ganska bra, trots tidig mjölksyra, tror det var pga träningen igår.
Men jag körde på 5:an hela vägen i alla fall!!
*Promenad uppför Hammarbacken!! Trimmade tiden från sist som jag tror, kan ju kolla förresten, var 27 min, japp det står så, idag var den 24 min!!
*Och så slog vi till på liiite extra träning, så 15 armhävningar och vad jag skulle gissa på var drygt en minut planka.. Sen kände jag mig nöjd med dagen!!
.
Lika vackert som vanligt var det!!
Även sällskapet!!
(Har inte bett om lov att få lägga ut bilden, kanske borde göra det!!)
Gott med lite kaffe var det i alla fall, och jag tog en kaka oxå... Onödigt kanske.. Men gott!
Nu blir det hopp i duschen trots den sena timmen...
Annars kommer nog min älskade att flytta ut från sovrummet är jag rädd för!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback