Dag 323

Såklart, ska jag ut och jogga på den varmaste dagen hittills i år...
Dumt...
.
Men efterosmjag känner mig bra i förkylningen, och känner att jag nästan skulle kunna slappa ihop, så tyckte jag att det var högst nädvändigt att ge mig ut i träningsdjungeln igen!!
.
*Så skidspåret, men joggade kanske...hälften....
VARMT!!! Plus dubbla sport-bh:ar, för att minska studs, men vilket resulterade i nästan syrebrist!! På slutet fick jag gå och dra i bh-bandet under brösten för att lätta på trycket över lungorna...
.
Men jag joggade i alla fall, kanske, i bästa fall 2 km.
Det kändes bra i kroppen i alla fall, om man räknar bort flåset då!
Så det kändes skönt!
Tänkte även köra lite styrkeövningar, men pga en helvetes hop med flugor som bestämt sig för att terrorisera mig så blev det bara
*1 min planka
*15 armhävningar på knä...
.
Detta orkade jag givetvis inte direkt efter turen, orkade knappt nåt, var mest vimmelkantig, utan när jag kom hem så ramlade jag i poolen... Riktig skönt och riktigt nödvändigt för min kropp!!
(OK, jag ramlade inte i, är fortfarande för kallt, men sakta men säkert kröp mig ner, pipandes pga chock!!)
Men sen var det skönt i alla fall!!
.
Känns huuuur lyxigt som helst med pool, även fast den inte är så stor!!
.
Ja, så nu blev det ju inte träning på torsdag som planen var, men det blir kanske promenader resten av veckan och tyngre träning på lördag igen då!
.
Men nu blir det sova i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback