En liten fjäril av glädje...

Skadeglädje är den enda sanna glädjen!!

Nja, kanske inte riktigt, visst kan man vara riktigt lycklig utan att det är på någon annans bekostnad!
Men ibland smakar det riktigt bra att få berätta saker, som inte är till nån annans fördel..
Och särskilt när de verkligen ställt till det för sig själva, på MIN bekostnad!

Hmm, undrar om jag låter superhemsk som människa nu, men det är inte så illa.

Och kryptiskt, men tydligare blir det inte...

En sten har lyfts av mina axlar i alla fall!

Dessutom är det snart helg, vilket ytterligare spär på min lilla glädjefjäril i magen!
Det enda svarta molnet är en stundande Sundsvallstrip för att återlämna, och utkräva en ny, pool.
Köpte en till V i present och när vi precis tippat i sisådär 2000 l vatten upptäcker E att den läcker, läker, vad skriver man?? Den håller inte tätt...
Antingen ikväll, eller first thing imorgon bitti!
Pool 2071 l Ø2,4 m
"Bättre en rövare i poolen, än en polare i röven!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback