Lite bättre!!

Är lite piggare idag faktiskt!!
Skönt!! Är så jobbigt när man är så trött så man nästan ramlar ihop ståendes!
.
Slutar liite tidigare idag, så jag ska skynda mig hem och träna, så kanske man hinner ut och springa innan det regnar, och då i skön, sval luft, istället för 20-25 plusgrader!
Fast det är rätt varmt idag!
.
Hmm, har egentligen inget att skriva, men tänkte att jag skulle försöka hitta på nåt ändå.
Går inge bra...
eller jo förresten, jag lovade ju er ett betyg på den där Mascaran jag vann, L'oreal Lash Architect 4D!!

Och det är den bästa mascaran jag nånsin använt!!
Det är första gången som jag ser att fransarna lyfter och blir längre och uppåtböjda, utan att använda en ögonfransböjare!! Mina ögonfransar har aldrig varit så snygga nångång!!
Lite kladdig är den, men den kanske blir bättre efter ett tag, när den torkat lite!
Tror att den sitter rätt bra oxå, har faktiskt inte tänkt på hur jag ser ut innan jag tvättar bort den på kvällen, men jag tror aldrig att den har legat under ögonen i alla fall, men jag ska försöka kika nästa gång!!
Men än så länge så får den 4,5 av 5 möjliga!
Kommer helt klart att köpa den i framtiden oxå!
.
Sådär, då kan jag gå och jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback