Måndag och superdupertrötter!!

Shit, som att gå in i en vägg!!
I helgen har jag varit hur pigg som helst, eller ja, i alla fall som vanligt!
Igårkväll gick vi och la oss hyfsat tidigt, tidigare än på flera veckor i alla fall.
Dessutom var det mycket svalare i sovrummet än på länge, och mörkare!
Ändå vaknade jag upp i morse till den tröttaste tröttaste dagen jag upplevt på...jag vet inte huur länge!
Har bara gått runt och gäspat hela dagen, och varit allmänt apatisk!
.
Har faktiskt kommit på mig själv med att idag längta efter hösten, efter mörkret och efter att sitta inne i soffan under en filt och titta på nåt bra på tv:n!!
Haha, helt sjukt!!
Precis när sommaren kommit igång som bäst!!
Men det är nog bara idag, för att jag är så trött...
Jag vill verkligen njuta av sommaren annars!!
Fast jag känner att jag längtar lite efter bra tv i alla fall.
Kom på idag att vi inte haft på tv:n en enda gång i helgen!!
Inte en enda gång!!
.
Jäg längtar efter Äntligen hemma, Brygglov och Sommar med Ernst!!
Ernst Kirchsteiger är i fixartagen igen. Foto: TV4
Nån som vet om det blir nåt Sommar med Ernst i sommar??
.
Har i alla fall legat på soffan och sovit en slurk nu, så jag hoppas att jag strax ska känna mig piggare!
Ska svälja middagen nu, sen blir det till att hoppa upp på crosstrainern!
Regnar ute så det blir skönt med lite inneträning!!
Ska nog köra lite styrka sen å!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback