Rabatt på H&M

Och jag ska till Sundsvall imorgon! Igen!!
Jag och E ska inhandla presenter till den lilla pojken som blir ÅTTA på söndag!!
.
Och egentligen ska jag inte handla kläder, men jag är som väldigt, väldigt sugen, trots att jag handlade lite i fredags oxå!
Tror inte att långklänning är något för min figur, men om det var det, då hade jag nog slagit till på en sån här klänning!!























Tänk vad glad man skulle göra folk!!
Skulle vilja ha ett par snygga jeansshorts oxå!











                                                               





























Får se om jag hittar nåt, annars kanske spara pengarna vore nåt oxå!
Fast skattepengarna kom igår, de kanske måste handlas upp?? =)
.
Ikväll blir det skolavslutning i alla fall, för den redan nämnda grabben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback