Sommar och lugn och ro!?!

Nja, man har ju huuur mycket som helst att göra på sommaren!!
När ska man hinna vila??

-18/6 Grilla hos I och H
-24/6 Midsommar, party på Notronäset
-25/6 Midsommardagen, grilla och "party" hemma
-30/6 Nostalgicafé
-1/7   hjälpa I med "Bykampen"
-2/7   Backtävling och cruising
-9/7   Kusinträff med E´s kusiner på Långk*knäset
-16-17/7 Gräsklippar- och traktorrace med underhållning lördagkväll
-16/7 30-årskalas (Måste göra en prioritering här)
-11/7-17/7 Vildhussveckan med massa aktiviteter, bl.a Ankrace, Marknad.
-18/7 SEMSTER!!!! Sen kanske....

Fast det kanske är lite skönt om allt är avklarat till semestern då, så kan man bara slappa då!!
Efter det är det mest lugna aktiviteter...
-30/7, firar 6 år tillsammans med E <3, och beräknad nedkomst av systerbarn!
-5/8 fyller jag år!
-Lillasyster K försöker muta mig att komma till Umeå en sväng under semestern oxå, vilket självklart skulle vara mycket trevligt!
.
Ja, lite lugnare...
.
Det lite tråkiga är att jag redan nu är less på fester, och känner mest för att vara nykter resten av sommaren och aldrig gå och lägga mig senare än 23.00!!
Vilket iofs inte är omöjligt på nåt vis, bara det att mina vänner kommer tycka att jag är supertråkig!!

VS??
Återstår att se...

Kommentarer
Postat av: www.travel-in-uzbekistan.com

Good article . Will definitely copy it to my blog.Thanks.

2013-03-15 @ 07:14:02
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback