Sundsvall ToR

Och vad fick följa med hem, förutom en ny pool, och reseersättning?? (Tack Jula förresten, bra service!! Trots att jag kände mig som en elak kärring när jag bara frågade om reseersättning, och ni svamlade om "Det måste vara nån rim och reson på ersättningar!!")
Jo, ett nytt nagellack! Såklart, har ju nästan blivit ett måste!!
Halva priset på H&M!
Lite mörkare i verkligheten är det!
Och jag köpte ju ett nytt nagellack sist jag var dit oxå, som jag kletat på mig i oxå, det ska ni få se!
Och båda dessa tror jag matchar utmärkt till klänningen som jag fyndade på rean på H&M!!
Tog inget helkort på den, men såhär ser tyget ut i alla fall!
"Fräsig!!" Sa min vän, och jag blev lite skeptisk om "fräsig" verkligen är min stil... Vill jag ha nåt som är "fräsigt"?? Men jag beslöt mig för att ignorera hennes kommentar och tog den ändå! Jag trodde nog att hennes reaktion skulle vara värre, "fräsig" är nog positivt menat från hennes sida!! =) Hon la även till "Ja, men man blir glad när man tittar på den!!"
Och så slog jag till på en illgrön klocka på ÖoB oxå! Inte för att jag använder klocka så mycket, men den var "fräsig" tyckte jag! =)
Och lite annat bra och ha följde oxå med, bl.a. en vit tubtopp, köpte ju en svart sist, men det kändes som det kan bli varmt med svart... Och för 30:- så...
.
Men nu blir det träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback