The Cardigans!!

Är det nåt jag är dålig på att handla så är det cardigans/koftor/boleros ja, allt som man kan dra över axlarna!!
(Även jackor är jag sjukt dålig på att handla, men nu pratar vi cardigans!!)
Tittar ofta på andar och försöker få inspiration, men när jag väl är i affären så hittar jag ALDRIG NÅT!!
Inte heller på Webben... Varför ska det vara så svårt??
.
Endel är att jag är sådär dumsnål. Och hur spelar det roll??
Jo, för jag tänker alltid att jag måste köpa nåt som passar ihop med det mesta, och då borde det ju bli nånting svart, grått eller vitt, och då tänker jag alltid "Men jag har ju redan en vit, en svart och, numera några gråa, oxå, så då behöver jag ju inte köpa nån!"

.

Och sen är det nog att jag inte riktigt vet vad jag är ute efter heller.

.

Men nu har jag ägnat denna sjukdag åt att spana in de vanligaste shoppingsidorna, och deras cardigans, och jag hittade faktiskt lite!

-Inte för att leopard är nåt jag brukar använda, men man skulle ju kunna "dressa ner den" med vitt linne och jeans?

-Den Pippi-randiga har jag kiakt på förut, fast på...hmm...Rut m.fl i Umeå. Gillar den riktigt mycket, men kanske mer en vinterkofta?

-Den turkosa boleron hade söta rosettdetaljer!

Det kanske finns hopp för mig oxå!!

Vilka gillar ni bäst??


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillar den blågråa i mitten. Och den Chockrosa från Lindex...Inget leopardmönstrat för min del, nog för att jag i övrigt gillar mönstrat!!

2011-06-22 @ 16:06:08
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: lotta

Leopard är ju skitsnyggt! Jag älskar leopard.

2011-06-22 @ 21:01:00
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback