Bryt ihop, och kom igen!

Det blev soffan hela kvällen igår...
Hann till och med få i mig lite popcorn...
Inte det värsta svullet man kan stoppa i sig, och dessutom åt vi sallad till middag, så det blev kanske inte nåt farligt överskott....
.
Men sen ställde jag väckarn på halv sju och har nu varit ute på promenad med 9 st 1 minutsintervaller, med en minuts promenad emellan.
Grisrundan baklänges blev det, och intervallerna skedde där det är flackt och uppför.
Det är inte jobbigt ATT träna, det känns jättebra, och jag imponeras fortfarande av mig själv, senast imorse.
Det är just motivationen att ta sig i väg.
.
Men nu har jag gjort dagens träning i alla fall, duschat och tagit på mig en tunika i en glad, somrig korallfärg, som kanske kan muntra upp!!
Och nu ska jag slänga i mig fiberhavregrynsgröt, en Rustik knäckemacka med skinkost och avokado på och starta en tvättmaskin innan jag beger mig till jobbet!
.
God morgon på er kära vänner och som ni ser på bilderna så är det en underbar morgon i Ragundadalen!

Kommentarer
Postat av: Mor

BRA!! Världen är full av tappade sugar ändå:-)

2011-03-17 @ 12:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback