Dag 213

Herrejösses! Jag är tillbaka, med besked!!
Inte helt 100 än, men det känns betydligt bättre i kroppen med orken idag! Inte lika jobbigt för hjärtat och inte lika flåsigt eller svettigt!!
Såhär ser dagens pass ut:
*Promenad och löpsträckor, hmm, mellan 3-4km skulle jag gissa på! Med I och voffarna!
*2 varv i skidspåret i Pålgård, 7,4 km alltså!
DET ÄR SÅ HÄRLIGT VÄDER UTE!! JAG SKULLE KUNNA VARA UTE HELA DAGARNA!!
Och jag är fan inte helt slut heller, skulle lätt kunna ta en grisrunda med E, eller lite styrketräning, men som man sa i en mycket omtalad reklamfilm:
"Jag ha ju hela helgen på mig!"
.
Dessutom så lättade jag mitt dåliga samvete lite och tog en fika hos Momma när vi passerade där!
Och hon konstaterade glatt att magen min håller på att försvinna, men att den är så lös!
Haha, ja vad säger man då, man kan ju inte bli arg på Momma, snart 89 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback