Dag 225

*Rytmisk styrketräning
.
Och guud vad jag ångrar att jag skrev det där inlägget om yoga innan passet!!
Det blir ingen yoga idag...
Börjar på söndag istället!
.
Det var riktigt tungt idag!!
I och för sig så var det ju tre veckor sen sist, då jag missat två gånger.
Men i början la jag på lika mycket som sist, kanske var därför slutet på passet kändes riktigt tungt?
Eller kan det bero på för lite mat? Åt ingen middag, tog en portion fiberhavregrynsgröt en timme innan, och tänkte att det borde räcka. Kanske??
Eller är det bara det som drabbat mig de senaste dagarna som spökar igen??
Hjärtat bankar och syret brister? Trots att jag inte känner mig trött, så gäspade jag mig passet igenom, kändes som om jag inte fick tillräckligt med luft.
Det gick hyfsat bra under själva låtarna, det var emellan de som det blev jobbigt...
.
Jaja, får se hur det känns imorgon!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, nu tror jag du tänker för mycket!!! Gäspning=typiskt tecken på att man blir lite nervös/orolig (förutnämnt man är skittrött då).

Märks i bloggen också att du fokuserar mer på krämpor i din kropp!!

Kom ihåg att den är stark, tål bra mycke mer än man tror! Lite krämpor av träningen är nog helt normalt, du har ju tex inte sprungit så mycket så kanske belastar ryggen på ett annat sätt mm Är nog bara att köra på tror jag å inte tänka så mycket!!



Kram! Å ta inte i för mycke, en träning per dag räcker väl mer än väl!

2011-03-23 @ 20:55:17
Postat av: Helena

Jo, tänkte själv under de sista maglåtarna, när jag inte orkade mera, att visst är det hjärnan oxå som jobbar emot mig nu. Men jag har ju inte haft nå krämpor förut heller, så det klart att jag inte fokuserat på det förut.

2011-03-24 @ 12:25:17
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det är inte så bra luft där nere, så gäspningarna kommer lätt:)

2011-03-24 @ 17:34:32
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det är inte så bra luft där nere, så gäspningarna kommer lätt!:)

2011-03-24 @ 17:35:39
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback