Dag 232

*1 timmes body pump
.
Fortfarande mycket gäspningar, och ja, kan nog vara syrebrist!
Men idag hade jag ställt in mig på att det skulle vara jobbigt, men att jag skulle banne mig palla ändå!
Och det gick hyfsat tycker jag!
Hoppade över några reps här och där på slutet, men bara för att ta några djupa andetag, för att få lite syre!
.
Hade i alla fall lite träningsvärk oxå, som jag itne riktigt känts förut, förräns jag skulle träna de musklerna igen.
Och som jag itne har en aning om var den kommer ifrån riktigt, som i baksida lår och tri-ceps, och det var ju i söndags jag tränade de, lite långt efter tycker jag!
.
Aja, ska i alla fall stryka yoga på onsdagar, man hinner helt lägga av på väg hem, det får nog bli på torsdagar, tror det blir lättare att klämma in då, när man ändå är i gång och tränar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback