Dag 233

*Morgonpromenad, Grisrundan. Tog låång tid! 50 min tror jag!
Dock knäppte jag ju lite kort så klart, men jag hade inte så bråttom heller, njöt av tillvaron!
*Joggning, 2 km. 17 min idag med!
*5xBackintervaller.
Sprang allt jag hade i ca 30 sek, uppför, sen gick jag ner.
*3x1,5 minut plankan!!! I did it!! Alla tre gångerna!! Och om det är nån som funderar, så är det ju såklart på tå!!
(Det är lustigt, hemma kör jag på tå, men när man är på body pumpen så orkar man knappt tio sekunder på tå.
Då har man ju iofs tränat resten av kroppen, inkl mage och rygg i nästan en timme innan oxå, plus att det är nog inte mycket syre kvar nät vi kommer till maglåtarna!)
*Rejäl stretch
*5 solhälsningar A
.
Done and done!
Nu ska jag duscha, skrubba fötterna, smörja in mig med en hel hög hudlotion och krypa in i morgonrocken och njuta av en mango!
.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback