Dagens...

Så vad har denna söndag erbjudit?
Nja, inte så förfärligt mycket.
Vaknade INTE av mig själv, utan av väckarn...
Trots att vi somnade rätt tidigt igårkväll. Inte i sängen då, utan framför filmen National treasure som vi så stort skulle se.
Men det slutade med att jag och E låg och snarkade i varsitt hörn, och V var den enda som höll sig vaken och såg hela filmen!
.
Sen blev det i alla fall frukost, och sen begav vi oss iväg till en sjö för lite pimpling.
Kanske inte optimalt väder....
Blåst och snö...
Men humöret var gott i alla fall!
Och när sen brasan tändes, och maten kom fram, så var det väldigt trevligt ändå!
Lite småfisk blev det, men fisket hamnade som lite utanför, det väsentliga var maten. =) Och sällskapet!
.
Sen har jag spenderat en å annan timme i sängen, läsandes och slumrandes.
Så skönt!!
Resten av kvällen kommer nog bestå av, kanske en promenad, och en massa sittandes i soffan skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback