Det är ödet!!

Vad annars kan det vara när E kommer hem, samma dag som jag gjort ett långt inlägg om hur shoppingsugen jag är, och han säger:
"Ska vi åka till stan i helgen?"
-Öhh...Ehh...humpf......JA! Det ska vi! Blev ju det självklara svaret!
(Östersund är det åsyftas).

Nu var väl inte riktigt hans tanke att shoppa, men det gör inget, han behöver inte följa med mig å shoppa, det klarar jag själv!!
.
Anledningen till att han vill fara till stan är för att hans bror med familj i dagarna flyttar från Stockholm och "hem" till Östersund! Inte riktigt hem, men betydligt mer "hem" än Stockholm och betydligt mera "lättpåhälsligt"!!
Superskoj att kunna träffa både de och lilltrollet deras oftare!
Så vi ska väl se om det finns nåt att hjälpa till med, eller bara umgås, eller om vi kan vara i vägen!! (Då passar det ju bra att jag shoppar då!!=))
.
Efter att ha betalat räkningarna så komer det inte att bli nån värre shopping, men ett par mörkblå jeansbyxor av nåt slag ska jag i alla fall försöka få med mig hem. Och nåt annat oxå hoppas jag!
Om dessa som finns på hm.se för 99:-

finns i butiken och passar mig, så kommer jag ju undan väldigt billigt på de i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback