Frustrerande!!

Min kropp är inte helt kry!
Det går som upp å ner hela tiden, kanske inte riktigt febertoppar, eller jo febertoppar, men inte så höga kanske.
Ena stunden vill jag ut å springa, som planen var och nästa vill jag bara krypa ner under filten och stanna i soffan resten av veckan. Fortfarande irriterad i halsen oxå, inte ont, men...irriterad...
.
Hur gör man??
.
Eller jag SKA stanna hemma, försöker tvinga mig själv till det.
Ska göra en c-vitamindrink och jag ska ligga i soffan resten av kvällen och hoppas på att det hjälper till att bli piggare tills imorgon, eller i alla fall tills på onsdag.
Jag ska återigen försöka muta bort en förkylning.
Har ju hållt mig riktigt frisk på slutet, trots magsjukor, feber, förkylningar och influensor på jobbet så jag faktiskt klarat mig undan!!
.
Så nån neredag kanske jag får stå ut med, bara det inte blir nå värre!

Kommentarer
Postat av: Kickan

En lugn promenad gynnar alltid tillfrisknandet!

2011-03-07 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback