Idag då?

Idag slutade jag tidigt, så då tog jag med mig lilla S, köpte fika och for till Momma.
Där tvingade vi ut henne på promenad, och sen fikade vi ute i det VINDSTILLA och halvsoliga vädret!
Supermysigt!
Vi satt i bagageutrymmet!
Inte helt vanligt kanske, men det funkade kanon!
.
Sen for jag och S hem, tänkte att hon skulle sova, så vi la oss i sängen och kikade på film, men gissa vem som somna?? Japp, jag.... Sen hann vi busa lite innan hon for hem.
.
Sen har jag lagat middag, hängt tvätt och nu oxå uppdaterat bloggen!
.
Nästa punkt på listan är kaffe hos kära I!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon frös nu ikväll, hade varit ute så länge o kallt var det;-)

2011-03-29 @ 19:43:50
Postat av: Helena

Det va ju inte kallt! Hon satt utan vantar och sa till Siw att hon inte behövde nåra, för hon frös inte!

2011-03-29 @ 22:07:43
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback