Jag faller!!

*Mitt köpbegär börjar stegra!! Lyckas inte slänga katalogerna längre, vill bara handla, handla, handla!!!
*Äter onyttighet efter onyttighet, och har ingen kraft att stoppa detta!!
*Huset är i kaos, och det mesta är mina grejer... Ovanligt... Och jag orkar inte ta tag i det!
*Känner mig för orkeslös för att träna! Första gången idag som jag inte känner för styrketräning.
Tänkte att jag kanske skulle ut och springa istället, men jag orkar inte det heller.
.
Så nu ska jag lägga mig på soffan och sova, och förhoppningsvis så är jag piggare sen för att kanske både gå på promenad, och åtminstone vika lite tvätt.
.
Jag har tappat mitt "go" känns det som.
Jag som i dryga 200 dagar har haft (oftast) ork och energi...
Jag tappar motivationen.
.
Jag faller.
.
Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men du!!! Glöm inte bort att det är bara idag, just nu, som du känner så! Hela förra veckan var du ju jättetaggad! Det är det som är det bästa, bara för att du känner en sak nu så är det inte alls säkert (eller ens troligt) att du känner likadant om en timme eller imorgon! Så tänker jag ofta, å det funkar! Sen får man ju ny energi att ta tag i saker varje dag! Tänk på det nu å deppa inte ihop! Skit i att äta onyttigt och köp dig lite nya träningskläder istället för det är nog ditt "unnabehov" som talar. Å då blir ju träningen roligare oxå med nya kläder!! Kom igen nu, snart vägning å du har ju tränat så jävla bra denna vecka!! Ska jag ta mä vagnen imorrn då du kan ta en promenad med selina imorrn kväll?

2011-03-16 @ 18:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback