Lördag!

Fast jag tänkte skriva söndag...
Känns som det, skööönt, att det finns en söndag kvar sen!!
.
Här sitter jag i alla fall med en kopp morgonkaffe!
Idag är det Marknad i Pålgård, Ravens Martnen.
Solen skiner oxå, och lite blåser det nog!
Funderar på om jag ska gå på marknaden, eller om jag ska ta med ett liggunderlag, en termos kaffe och en bra bok och gå till pulkabacken och ligga där alldeles för mig själv, som jag tänkte göra på mina semesterdagar.
.
Känns som om det kan bli pulkabacken. Skotern får jag nog itne ut nu, pga marknaden, men det är inte längre än att jag kan gå!
.
Har även hyrt en film jag tänkte se, för jag trodde vädret skulle bli dåligt, men den kan ajg nog spara till senare.
Men först ska jag nog sortera lite tvätt.
Verkar inte som om nån annan i huset tänker göra det, trots stora funderingar över var alla strumpor är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback