Så har jag gjort det igen!

Varför kan det aldrig bli som jag tänkt mig??
Jag tänkte:
-Vakna tidigt
-Åka ett underbart varv skidor i perfekt skidspår, skinande sol och härligt väder
-Låång god frukost!!
.
Verkligheten blev:
-Vaknade tidigt, däremot rätt trött i kroppen efter igår, och egentligen inte skidsugen.
Men eftersom jag bestämt det.... Tänkte att det skulle kännas bättre när jag väl kom ut, och det hade det nog gjort om inte....
-Åkt ett varv i storm!! Så jag typ fick staka i nerförsbackar..
Som resulterar i enorma mängder skit i spåret...
Som resulterar i VÄLDIGT effektivt fäste, för annars är det rätt bakhalt när det är plusgrader, eftersom jag itne har klister.
MEN, det fanns faktiskt ställen där det inte var nå skit i spåren!!!
Det var där de hade drivit igen...
Detta tar definitivt topp 2 av dåliga skidåk för mig!! Den klår inte den ifjol, där jag nästan var grinfärdig, men tätt tätt därefter!!
Det enda positiva var att det trots blåst är vackert!!
Nähä, nu blir det fruuukost!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Du ser inte alltför ledsen ut;-)

2011-03-03 @ 11:44:07
Postat av: Maria

Det blir aldrig som man tänkt sig för det man tänkt sig är alltid perfekt och verkligheten är aldrig (eller sällan) perfekt! Men de kan ju bli bra iaf! ;)

2011-03-03 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback