Sccchhh...

Jag vet inte om jag vågar säga detta högt, för då kanske det försvinner...
Men jag känner mig riktigt pigg idag!!
Inte ovanligt pigg, bara normalt pigg...
Men det känns ovanligt att inte känna sig nära döden hela förmiddagen!
Det känns bra!!

Tur de då, för det är fullt upp hela dagen med möte och två födelsedagsbarn att fira.
(Eller det finns flera som fyller år, men bara två på hemmaplan.)
Får se om man hinner med båda, eller om vi får dela upp de.
.
Hmm, nu när jag tänker....
Kan det ha varit järnbrist??
Hur snabbt åtgärdar man det i såna fall??
Får jag åt blodpudding både till lunch och middag igår...
Är det fysiskt möjligt att det skulle kunna vara så??
Eller krävs det mera än några blodpuddingar i såna fall??
Syster syster?

Kommentarer
Postat av: syster

Nej jag tror inte att du haft en släng av järnbrist. Kroppen har järnreserver, och om dom varit tomma hade dom inte fyllts på av lite blodpudding bara sådär. Det låter snarare som nånting psykiskt. Det du beskrev med andningen har jag också upplevt ett par perioder, då i samband med stress/oro/ångest. En vår-dipp.

2011-03-22 @ 13:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback