Som ett brev på posten...

Och det var ju precis vad det var!
Är det bara för att jag tränar själv nu, eller är det enormt mycket träning ÖVERALLT??
Och som om de hört mig, eller läst min blogg, så kom det till och med ett sportutskick från Ellos igår
med orden: START MOVING!
Och det är ju nåt som nuförtiden känns himla skönt, att läsa dessa uppmaningar, och kunna tänka: "Done it!!"
.
Häftet var i alla fall fyllt med deras träningskläder, både egna märken och "märkesmärken".

(Bild från ellos.se)
Och DET är faktiskt första gången som jag får i alla fall.
Har fått barnutskick, PLUS, Inredning och alla andra förut, men aldrig sport.
Känns som om de vet om jag är supersugen på att handla!
.
Men jag ska vara ståndaktig!! Jag ska bara tjyvkika lite... =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, jag blev också jättesugen att shoppas loss på nya träningskläder. Ena paret av träningsbyxorna är för stora, det andra paret tror jag dom använt klipulver när som tillverkade, samt att jag inte har nån riktig överdel att träna i... Men jag försöker hålla tillgodo med det jag har i alla fall!

Tjyvkika var ordet!!

2011-03-22 @ 16:55:07
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag håller med dej! Det känns som att nästan vart man än kollar så ser man något som har med träning att göra! Bloggar, tidningar, tv, annonser/reklamutskick och på stan! Är det inte erbjudanden om kläder eller redskap så är det tips om övningar eller hur man höjer motivation/enegri/resultat! De är ju underbart :D

2011-03-22 @ 19:48:17
URL: http://animi.blogg.se/
Postat av: Mor

Det kanske alltid har varit så, men nu har ni mer fokus på det och märker av det mer:-)

2011-03-23 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback