Sommar nästa!

Jag vill bara ha och ha!
Nu är det sandaler jag vill ha!! Ellos har ett mycket bra utbud på sandaler för tillfället och dessa skulle gärna få pryda mina fötter i sommar!
De i guld ligger nog närmast att få följa med hem, om jag skulle trotsa mitt shoppingförbud och klicka hem ett paket från ellos.
De inringade har jag redan, fast i konjaksbrunt.
Jag VILLE ha ett par mörkbruna, men jag hittade inga och jag hade suktat efter de så länge och bestämt mig för att köpa ett par när jag for till sundsvall i somras, så då fick de konjaksbruna följa med hem.
Det suraste av allt surt var att nån månad senare, när jag for till Umeå, så hittade jag ett par mörkbruna, i rätt storlek, ett endaste par på en skobutik som hade halva priset, kanske till och med halva reapriset, så de kostade onte ens hälften av ordinarie pris som ligger på 399:-.
.
Bara det att jag redan köpt de konjaksbruna, och jag hade inga pengar till övers för ett "extra" par, bara för min egen fåfänga. Dessutom är det ett litet problem med skorna för min del. Eftersom jag pronerar när jag går så passar denna modell, med en liten klack, inte så bra. Jag går på insidan av skorna, och belastar nog både fot- och knäled helt fel i dessa skor då hälen nästan tippar över kanten och går på marken, alltså ännu mera snett än i ett par helplatta skor, och dessutom kommer jag nog att slita ut skorna rätt fort, så det var oxå en orsak till att jag inte förmådde mig att köpa de. Men de är förbaskat snygga, och nu finns de alltså på ellos.se oxå, i mörkbrunt...
Och förutom det där lilla problemet så är de sköna att gå i, mjuk sula, och bra passform runt foten.
.
Hmm, I really, really like them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback