Status?

-Möte avklarat - Check!
-Två födelsedagsbarn firade - Check! Åt bara tårta på det ena, och en lagom liten bit!
-Hmm, ja, det var väl det enda jag gjort...
.
Ryggen då?
Ja, med Ibumetin tre gånger om dagen, och voltaren gel morgon och kväll så går det rätt bra.
Vet inte om kombinationen är bra, (syster??) men det funkar i alla fall.
Fast ibland känns det att det fortfarande smärtar.
Funderar oxå, om man bedövar smärtan, så känner man ju inte om det fortfarande gör ont, och kanske gör sånt som man inte borde, och som inte hjälper, som att lyfta barn...
Fast om det är en inflammation i nån överansträngd muskel så kanske det går över ändå med Ibumetin?
.
Annars så har jag hållt mig pigg hela dagen! Riktigt skönt!
Synd bara att det inte var blodpuddingen, hade ju varit rätt fränt i såna fall...
Kanske är ibumetinen oxå som påverkar orken??
Eller så är det som syster sa, psykiskt. Får se, hoppas det håller i sig i alla fall!!
.
God kväll!!

Kommentarer
Postat av: kickan

smörjer du med voltaren behöver du egentligen inte ibumetin eftersom båda har antiinflammatorisk effekt. nöj dej med voltaren som är lokalt verkande. för mycket nsaid preparat (vilket båda är) är inte bra!

2011-03-22 @ 21:46:35
Postat av: Helena

OK!! Tack! Fan vad händigt med en egen liten uppslagsbok!!

Ställ en fråga på bloggen, och ha svar....20 min senare!! Coolt!!

Jag förstår vad Katrin Zytomierska menar, och då har jag riktigt lika många läsare som hon... Nästan, men inte riktigt! =)

2011-03-22 @ 22:05:10
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback