Suck igen!

Tredje kvällen i rad som jag är ensam hemma.
Både skönt och trist!
Var länge sen jag var hemma själv, så det är rätt skönt att bara få göra som man vill!
Se på vad man vill, använda datorn och tv:n samtidigt!!
Har plöjt igenom alla avsnitt av Stylisterna.
Ett inte särskilt intelligent program, och rätt stelt och löjligt som svenska program lätt kan vara.
Ett dåligt program med andra ord.
Väntar ändå på att nästa avsnitt ska komma ut!
Kikade på senaste avsnittet av Debatt också och förundras och äcklas över vad vissa människor gör för att synas!!
Vill inte bidra till några fler läsare så jag nämner inga namn, men denna människa är så enormt dum. ENORMT dum, och jag tycker så synd om henne!! Hon vet inte vad hon gör med sitt liv! Eller sin kropp!! Hon kan inte uttrycka en enda känsla med sitt ansikte!
Blir lite irriterad på Tv 4 oxå, som börjat ta betalt för sina program!!
Inte för att jag inte förstår, klart de vill ha pengar!
Men jag vill inte betala!!
.
Däremot är det trist att jag inte mår nå bra!!
Mest fysiskt, men känner mig trött oxå, och sådär annars....
Har gått och lagt mig tidigt alla kvällar, sovit runt tio timmar varje natt, men är ändå trött och orkeslös.
(Ja, kanske sover FÖR mycket, men what to do??)
.
Har ingen lust till nåt, och det känns som om det är lika bra att jag är själv, då jag nog inte är nåt trevligt sällskap.
.
Sitter dessutom och tröstäter chilinötter.
Borde istället äta frukt eller nåt, eftersom jag inte tränar, men det kommer liksom tillsammans:
Sjuk; deppad; sugen på onyttigheter... Det är ju i alla fall inte sött och nötdelen är väl inte såå farlig, bara överdraget som är riktigt illa. Dricker i alla fall vatten till...
.
Näe, ska väl snart gå och sova igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback