Trött

Sjukt trött. Igen. Fortfarande.
Alltså, när ska detta gå över??
Börjar fundera om det är nåt allvarligt.
Tycker det känns som om hjärtat håller på att banka ur bröstet.
Tycker det känns som om varje andetag är jobbigt.
Inte nåt som sker per automatik, utan nåt som jag får anstränga mig för att göra.
Gäspar konstant.
.
Men inga andra symptom.
Inte ont nånstans, förutom träningsvärken och ryggen då.
Inga förkylningssymptom.
Inte sömnbrist.
.
Kan det vara nån annan brist??
Tycker jag äter av allt, grönsaker, frukt, kött, fisk och kolhydrater.
Dricker mycket vatten, även om till och med varit kämpigt på slutet.
.
Kan det vara nån infektion i kroppen?
Är det bara vårtrötthet??

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är nog "bara" trött! När jag är riktigt trött så känns det som att jag inte orkar andas. Å även hög puls, lite som när man är bakis. Tror inte du har nån brist på nå vitaminer, det är nog jäkligt ovanligt MEN du kanske skulle ha kollat järnvärdet?? Så vet du ju iaf.

2011-03-21 @ 13:02:54
Postat av: Mor

Här känns det som alla är mer eller mindre trötta hela tiden nu, det gäspas från det vi åker på morron...

2011-03-21 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback