Vad gör jag mer då??

Ja, jag är fruktansvärt besviken på vädret!!!
Detta var inte vad jag ville ha!!! INTE!!!
Känns som om nån sitter och skrattar åt mig däruppe!!
Asgarvar!!
.
Men, det är ju skönt att vara ledig i alla fall!!
Har tvättat den oerhört skitiga bilen!! Tänkte inte på att ta kort före, men såhär snygg blev den efter i alla fall!
Sen har jag umgåtts med min kära C och lilla T!!
Mys!! Vi var och fikade och surrat med I oxå!!
Så umgås med kära vänner kan jag stryka på to do-listan nu! Done that!! =)
Fast det kan man ju aldrig få för mycket av i och för sig!!
.
Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag sa börja med middagen, hänga tvätt eller bara ligga kvar i soffan...
.
Hmm, dagens i-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Mor

Varför tog du kort på bilen just där??

2011-03-03 @ 21:42:06
Postat av: Helena

Därför att jag stannade där för att köpa blommor!

2011-03-04 @ 12:32:31
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback