Aj...

Tror min kropp säger ifrån!
Är helt slut i både armar och ben. Och bröst. Och axlarna... Och rygg....
Orkar knappt resa mig känns det som...
Då har jag sovit i över en timme. Men går ändå bara runt och gäspar!
.
Ska inte skriva några förväntningar inför vägning nå mer i alla fall.
Känner att det bara förstorar upp det och ökar förväntningarna.
Vägningen är vad vägningen är. En måttstock. Punkt.
Och som min snälla vän U sa:
"Du har gått ner 19 kg, men hur mycket har du gått upp i muskler då??"
Alltså har jag kanske redan förbränt över 20 kg fett, men några av de har nog blivit muskler!
Och det är ju sant, fast man vill ju som ändå se det på vågen liksom, inte bara anta att det är så!
.
Mätte mig idag igen i alla fall!
Inga chockerande siffror, men några centimetrar här och där har det blivit på lite drygt en månad!
Armarna får jag nog mäta var för sig, för det skiljde 2 cm bara mllan höger och vänster, och jag mindes inte vilken arm jag mätte sist
Magen: -4cm!!
Lår: -1,5-2 cm
Rumpan: -2,5 cm
.
Kul!!!
.
Nu ska jag till I och H och dricka kaffe!
Har blivit en torsdags tradition tror jag att fara dit och dricka kaffe, och äta fikabröd, inge bra dagen före vägning, men det har ju funkat de senaste veckorna ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback