Dag 267

*Cykla till och från jobbet då! Till räknas väl kanske inte som träning, men hem tog det 24 min uppför Pålgårdsbacken, och som jag skrev så cyklade jag HELA!!
Alltså jag fortsatte även förbi våran infart, upp till Västigate!
Och av vilken anledning?? Jag hade inget bättre för mig.... Och att jag är lite virrig!!
Jag har hemnyckeln på bilnyckeln. Och eftersom jag inte tog bilen idag.... Så hade jag ingen hemnyckel....
Men E var påväg till firman, så jag skulle få den av han, men eftersom han inte passerat mig så kunde jag ju lika gärna fördriva tiden med att trampa på...
Cyklade på 3:an och 4:an, av 21 växlar, så det gick inte fort, men det gick!!
Bara växlarna vill hoppa i som jag vill, så går det ju! =)
När jag vilat i typ tre minuter så kändes det knappt som om det varit jobbigt ens....
Måste nog utmana mig själv lite mer längre fram, men idag var ju bara överraskad av att jag klarade hela backen!!
Ialla fall så kändes det inte som tillräckligt med träning för att vara jag skulle vara nöjd, så när jag kom hem så körde jag:
*Triceps
*Biceps
*Axlar
*Benböj, på ett ben
*2x1 min plankan, riktigt lågt, därav den korta tiden...
*rockring
*abslide
*20 min crosstrainer, med lite intervaller lättare och långsammare/tyngre och fortare.
*Rejäl stretch.
.
Och nu är jag nöjd!
Nu ska jag äta middag, duscha och sen vila tills på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback