Dag 274

*Cykla till och från jobb!
Idag tog jag hela backen, fast med låga växlar: 4:an, 3:an och tillsist 2:an!!
Men det var ändå bättre än vad jag trodde med motvind och mjölksyra nästan innan korsningen!!
*4x1 min planka, i lite olika varianter
*3x15 sidosteg. låter kanske konstigt, och inte så jobbigt, men det är en killer för rumpan!!
Kolla in den första filmen här hos Olga, för att se hur man gör!! KRAMP i rumpmusklerna!!
*3x10 ryggflyes. Känner att jag är riktigt svag i denna övningen när vi kör den på styrketräningen, så jag tänkte försöka tjuvträna lite hemma.
Och ryggen är ju viktig för heeela kroppen!!
*20 min crosstrainer
*Stretch
.
Nu ska mina lår få vila!!!
Får se hur det blir imorgon, skulle ju vilja cykla, men kroppen behöver ju återhämtning, och jag känner att mina ben är hemskt trötta nu!!
Kanske får gå uppför backen hem!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback