Gissa vad??

Jag hann i alla fall städa nedervåningen idag, så slipper jag det sen när jag är ledig!!
.
Regnmolnen har ju bokstavligt talat hängt över Hammarn heeeela dagen idag, men det har ju bara kommit enstaka regndroppar.
Ända tills...... HELENA HOPPAR UPP PÅ GRÄSKLIPPARN SÅKLART!!
Min premiärklippning för i år, och inte ens en minut hinner jag köra innan det börjar droppa, och inte bara för en stund, som resten utav dan, utan rejält, länge, och ihärdigt!
.
Klippte i alla fall klart där gräset är som tjockast, så får jag väl fortsätta nån annan kväll...
.
Jo, till rubriken...
Vill ni veta vad jag just gjort??
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men va f-n!! Jag vill oxå! Gu va avis jag blir!

2011-05-31 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback