Hej!

Kan dra en snabbgenomgång av helgen!
-Har inte tränat nåt alls sen i torsdags. Hade träningsvärk i diverse muskler, mycket oväntade såna sm svanken till exempel. Värst i vaderna!
-Lördag bev det ju lite plantering, sen stugan. Middag med nästan hela E´s familj och U, sen strosade vi( Jag, E , V och U runt på lägdorna i solnedgången, låg i gräset, klappade hästar, ja, precis sådär mysigt som jag önskade!
Sen spelade vi lite spel innan vi hoppade i säng tjugo i elva. Strax sov vi allihopa och vaknade elva timmar senare!
Snacka om utvilade!!
Sen städade vi upp innan E och V fiskade och jag låg och läste på bryggan!
Sen satt E och V och stirrade på mig och väntade på att vi skulle fara hem, inte lika avkopplande...
.
Kaffe nere hos vännerna, som vi senare åt middag hos och såg Cougar town hos, i sann söndagsanda, med den stora italienska familjen! =)
.
Ja, det finns lite bilder, men de ligger på kameran, och jag orkar inte nu...
Håller på att bli förkyld, smittad av E, vaknade imorse med ont i halsen...
Hoppas det känns bättre imorgon, så jag kan gå på träningen, annars blir det fortsatt vila!! Foten klagar inte!
Dock blev det ju en intensivare promenad för foten igår!
.
Jag och U skulle "strosa runt lite" som vi gjorde i lördagskväll, men istället gick vi uppför Hammarbacken, vägen, ut till stugan som ligger en bit från toppstugan, och sen traskade vi nerför slalombacken!!
Och när vi for hem så skådade vi denna vackra vy!
Otroligt vackert!!
.
Nu ska vi snart fara till I och H, de håller på å gräver, så det går inte att komma in, så jag tyckte vi kunde åka dit senare, när de är klara, men killar ni vet... "Jag vill dit se grävmaskiiinen!!!!" sa E med sådär tjurig 3-åringsröst!
Så vi far väl då...

Kommentarer
Postat av: Mor

Jättefin bild! Du måste ju göra en förstoring av den, eller en fototapet:-)

2011-05-24 @ 19:14:13
Postat av: Anonym

Ja, den är fin, men den är tagen med mobilen så den blir inte så fin när man förstorar upp den. Har den som bakgrundsbild på datorn, och redan då blir den lite suddig... Tyvärr. Får hämta storkameran om det blir en sån fin kväll nån mer gång!

2011-05-24 @ 22:28:26
Postat av: Helena

Ja, den är fin, men den är tagen med mobilen så den blir inte så fin när man förstorar upp den. Har den som bakgrundsbild på datorn, och redan då blir den lite suddig... Tyvärr. Får hämta storkameran om det blir en sån fin kväll nån mer gång!

2011-05-24 @ 22:28:43
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback