Långt inlägg!

Jag håller på och skriver ett riktigt långt inlägg åt er!
Vet inte om ni är nå intresserade, men jag känner att jag vill skriva i alla fall!!
Och då kanske ni undrar om vad??
Jo, mitt...hmm, vad ska vi kalla det?? Mitt framgångsrecept i viktnedgång?!?!
Kanske måste skriva en bok om det!! =) haha, jag skojar!!
Om boken alltså, inte om inlägget!!
.
Skriver ner alla mina tankar och tips och mina egna knep, som funkat för mig under den här tiden, dessa 280 dagar!
.
Så hoppas jag att det kan hjälpa nån nånstans litegrann!
Men det är inte klart än! Ju mer jag skriver desto mer kommer jag på!!
.
Idag är det ju i alla fall vilodag!!
Ska rensa ut kylen och skafferiet och ställa in den nya kylen!!
Trots att det bara är en kyl så ska det bli kul med lite nytt!!
Få möblera om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback