Måndag

Och vad har jag att säga då??
Inte mycket egentligen...

Idag flyger U hem från Karibien i alla fall!!
Till ett kylslaget Sverige! Brr, vad kallt det är idag!
Känns lite overkligt, hon har varit borta sen mitten på Oktober, drygt ett halvår.
Och nu kommer hon hem!!
.
Konstigt, men kul!!
.
Annars har jag lite träningsvärk i ryggen, den är oxå ovan cyklingen, och visst känns det i rumpan när amn sätter sig på hårda stolar och dylikt, men det är inte så farligt faktiskt!
Fast jag kommer inte cykla nåt i dag ialla fall... Får trappa upp det lite, så rumpan hinner vänja sig, och sen ska jag försöka cykla till och från jobbet mest varje dag!
Kanske inte de dagar jag tränar på hotellet, för då kommer jag inte hinna äta nån middag, men de övriga dagarna!
.
Jaha, mer då??
Jo, har hittat en ny tidning jag tänkte köpa och provläsa.
Finns både på Internet och som papperstidning. Vet inte om det är försent att köpa lösnumret i butik, eller om den finns kvar, man jag ska hålla utkik efter nästa i alla fall!
Här kan ni kika in på internetsidan i alla fall!
En annan tidning jag är sugen på är denna. Funderar på att avsluta min prenumeration på Amelia och prova denna istället. Har läst ett nummer hos min syster, och den kändes riktigt intressant och bra läsning!
Therese, vars blogg jag dagligen läser, jobbar som webredaktör på denna tidning oxå!
.
Ja, näe, men det var väl allt för nu!
Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback