Musklerna protesterar!!

Mina vader och mina arma lår börjar verkligen få nog!
De ligger typ konstant i spänn!! Det blir nog en tung, lång väg hem idag på cykeln!!
Även axlar och skuldror är stenhårda!!
.
Efter vårruset på torsdag så blir det en lång träningsfri helg för mina stackars muskler!
Ska bara ägna mig åt härliga promenader!! (Och kanske lite yoga, får se, men det räknas väl som återhämtning, även fast träningsvärken jag har inte alls talar om nån muskelåterhämtning!!)
Och när lönen kommer ska jag unna mig en härlig massage oxå!!

.
Det behöver vi!
.
Men jag ser verkligen fram emot vårruset!!
Det ska bli superkul och vi får se hur länge jag orkar jogga!
Har ju inte ens provat på att jogga sen...Ja, en månad tillbaks?? En och en halv??
Annars känner jag mig helt nöjd med att gå runt oxå!
Hoppas på finväder bara!!
Men det ser lovande ut enligt yr.no!

Kommentarer
Postat av: Mor

Älgarna protesterar, Älgarna har fått nog!:-)

Tänkte på den här låten när jag såg rubriken:-)

2011-05-17 @ 18:42:22
Postat av: Helena

Det var faktiskt på den låten jag tänkte när jag skrev rubriken oxå!

2011-05-17 @ 22:49:56
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback