Överraskning!!

För ett tag sen så klickade jag i nån tävling på FB där man skulle klicka på en flygande mascara som ingen annan klickat på förut, och lyckades man så skulle man vinna nya L'Oreal lash architecht 4D. Och det gjorde jag, och de sa att jag vunnit!
Jaha! Kul! Eller?? Nja, det stod även lite kryptiskt nåt om "chans att vinna" och "utlottning" så jag tänkte att "Jaja, det tror jag vad jag vill på!! Lär ju bara få en massa reklam på mailen!!".
.
Sen har jag helt totalt glömt bort det!
.
Så idag när det kom ett kuvert på posten så tänkte jag att det var de där gratis tampongerna, så jag öppnade inte ens kuvertet på en gång...
Men sen hade jag lite att göra så jag tänkte att jag skulle kika vad det var för reklam på tampongerna, och döm om min förvåning när detta var vad jag fann:
En sprillans ny mascara!!
.
Jo, man tackar!
169:- kostar den på kicks.se annars!!
.
Ska ge den en recension sen när jag använt den, vilket inte lär bli förräns midsommar kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback